Monday 23 January 2017


"Şifan daim olsun! Bütüne faydalı olsun! Öyle de OL'du

Aşağidaki yazı Facebook sayfamın paylaşımıdır.

🌞🌞🌞🌞
Bir Danışanımın biraz önce  yaşadığı mucizenin hemen ardından hepimize, bütüne faydalı olması adına yaptığı paylaşım.
Ona teşekkürümüzü "Şifan daim olsun! Bütüne faydalı olsun! Öyle de OL'du!" diyerek dile getirebiliriz... bundan böyle sayfamızda geribildirim yazan arkadaşlarımıza bu cümleleri  yazalım lütfen. Bize umut, motivasyon olsun diye mucizelerini bizimle paylaşıyorlar!!! :)
_______________________

Çiğdem'in Geribildirimi :

Nerden baslasam nasil anlatsam bilemiyorum. Cok kotu bir zamanimda cikti karsima.facebook sayfamda karsimdaydi ve gitmeliyim dedim biran once.İlk seansa gittigimdeki ruh halimi gorseniz inanamazdiniz herhalde. Kafamda bir suru takinti ,kalp kirikligi . Kalbim öle bi sıkısıyordu ki sanirsin agzimdan cikacak. Dakikalari sayar halde gittim Evridiki ye . Ne yiyiyor ne iciyordum kim ne dese sallamaz haldeydim . Hatta o kdr kotuydum ki dedim acil bi cikis yolu lazim bana lutfen ama lütfennn beni hemen seansa alin vakit yaratin . Bir yanim bi cikis bir umut ariyor diger yanimda diyordu ki aman gitsem nolcak ne degisecek !!! Su ana kdr daha sadece iki seans yaptik birlikte . Seanslardaki kendime ben bile inanamadim . İcimden baska ben cikti resmen. İlk seans bittiginde donusum baslamisti bile .Sakin ol dedi sabirli ol dedi dengede ol dedi . İnanmadim dedim mucizemi gormek istiyorum. Dedi ki akista ol dengede ol israr etme donusum basladi birak aksin gitsin hersey guzel olacak. İnanir miyim tabiki inanmadim hemen arkasindan bir farkindalik seansi . Artik mantikli dusunebiliyordum ama yine de israrciydim . İyi seyler beni mi bulcak dedim hemencecik . Bunca yildir olmadi simdimi olcak dedim . Hep yanimdaydi ne zmn ihtiyacim olsa ulasabildim. Hep destek oldu her zaman sabirla dinledi , sabret dedi surekli . Sonra kartlarim elime geldi. Kartlari ilk sectigimdeki saskinligimi anlatmam mumkun deil. Neyle ilgili sıkıntım varsa onla ilgili kartlar karsimdaydi. İlk mucizem oydu sanirim.Şok olmustum nasil olurda 3-5 kagit parcasi ihtiyacim olan seyleri soyler diye. Sorgulamadim inanmaliyim dedim ve olumlamalarima basladim. Veeeeee asil bomba geliyorrrr ilk seansimizin 18.gununde yani bugun 🤗 asla olmaz dedigim birsey oldu . Nerde ilk seansa gittigim ben, nerde su an ki ben. Gercekten ama gercekten ilk mucizemi gordum bu aksam . Hala şoklardayim ... Burdan paylasmak istedim cunku bilincalti kaliplari bu kadar zor donusen ben bile bu mucizeyi yasadiysam ve artik mucizelere inaniyorsam herkes donusebilir . Bunu yasayabilir . Sukurler olsun ki Evridiki ile karsilastim , dendedeyim mutluyum ve artik mucizelerim beni bulmaya basladi . Durmak yok , yola devam birlikte devam edecegiz beni bekleyen daha cokkkkk mucizem var eminim 💞 iyi ki ama iyi varsin cok tskler . Gelismeleri yazmaya dvm edecegim cunku bence daha yeni basliyoruz 😉 Butunun hayrina bu yazdiklarim mutlulugum sifa olsun ve öyle de oldu 🙏

Çiğdem O.

🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Sevgili Çiğdem ne kadar güzel yazdın!!! :) Çok ama çok duygulandım, birlikte yaşadığımız o zorlu süreci o kadar güzel ifade ettin ki!
Yazın birçok kişiye faydalı olacak çünkü seans şifa süreci içinde nasıl davranılmasını gerektiğini de anlattın...
Evet, itiraf etmeliyim biraz zor bir danışandın benim için... anlattığın gibi dirençli ve sabırsız idin ayrıca da (doğal olarak) canın çok yanıyordu bu da enerjiyi ve çalışmayı etkiliyordu. Ama içinde güzel bir taraf da vardı, her şeye rağmen inanmak ve şifalanmak isteyen, hayırlısını dileyen.Tek endişem böyle durumlarda öfke intikam duygularına kapılma ihtimalinin enerjiyi baskılaması idi... Ama sen şükürler olsun belli bir süre mücadeleden sonra zorlu yolumuzda enerjiyi serbest bırakabildin. Ve başından beri hayırlı olanın oluşmasına izin vermen şifan için en büyük etken oldu.

Bugün senin kadar mutlu ve coşkuluyum, yüce Rabbim biliyor! Ve bu onun mucizesi, ben sadece kanalım. Şükürler olsun!👐

Bu değerli ve heyecan dolu, mucizeleri ve onları bize bahşeden Yaradan'a şükran dolu paylaşımın için hepimiz adına sana çok teşekkür ediyorum!
Benim için söylediğin güzel sözler için de! Sadece çalışma sonucunda ulaştığımız güzel sonuçlar degil,  emek ve çabalarımın görülmesi ve taktir edilmesi beni de motive ediyor...çünkü ben de sizler gibi etten ve kemikten yaratılmış bir insanım. :)

Zorlu anlarında küçük bir kız edasında "Ben de mucizemi istiyorum!  Mucizem gerçekleşir gerçekleşmez  ben de paylacağım!" dedin ve şükürler olsun iki niyetin de gerçekleşti canım Çiğdemciğim. :) Aynı azimle konuştuğumuz diğer konularda da dönüşümüne niyet edelim.😇

Paylaşımının hepimize, bütüne faydalı ve şifan daim olsun!
Öyle de OL'du!😇

Yolumuz uzun... Bu tekamül yolculugunda "Tamam, oldum!" demek mümkün değil! YOLA DEVAM! :)❤

Şükürler olsun! 👐😇❤🌞



No comments:

Post a Comment