Tuesday 10 January 2017

10.01.2017 - Yeni başlangıçlar günü -111


"Benim ve bütünün en yüksek hayrına olacak güvenli ve hayırlı başlangıçlar yapmaya, hayatımda var olan ve tutmak istediklerime de taze ve canlı bir enerji getirmeye kendime izin veriyorum! Bunu kabul ediyorum ve onaylıyorum! Öyle de OL'du!"


Bugünün tarihi 10.01.2017

1+0 - 0+1 - (2+0+1+7) 1 =>
1      1             1

3 tane 1 1 1 bir arada - cok güçlü bir enerji

1 rakkami tek ve mutlak olanın sembolü
Yeni taze enerjinin ve başlangıcın da ...

Bugün bize (kendimize) ve hepimize yani bütüne, ülkemize gezegenimize hayırlı yeni başlangıçlar için yüreğimizi açalım.... dua edelim... meditasyon yapalım...

Bu akşam saat 22.00 de, 20 dak boyunca dua edecegim... ve meditasyon yapıp sessizlikte kalacağım! ❤

Sizler de kendi inancınıza uygun bir dua yapabilirseniz o saatte cok etkili olur...
Birlikten güç doğar!

"Benim ve bütünün en yüksek hayrına olacak güvenli ve hayırlı başlangıçlar yapmaya, hayatımda var olan ve tutmak istediklerime de taze ve canlı bir enerji getirmeye kendime izin veriyorum! Bunu kabul ediyorum ve onaylıyorum! Öyle de OL'du!"

❤👐❤

#EvridikiDakos #KuantumYaşamKoçu

No comments:

Post a Comment