Saturday 7 January 2017

Düşüncenin Suya Etkisi - Ülkemiz ve Dünya Barışı İçin Bir Ritüel


 "Suyu ülkem için, sevgi ve barış dolu bir dünya için sevgi ile kodladım!"
Öyle de OL'du! 💦🌈😇🌞🤗

Dün Facebook Kuantum Dönüşüm Adlı Sayfamda paylaştığım yazıyı kalıcı olması ve kolay ulaşılabilir olması için buraya da almak istedim

Lütfen sayfalarımızda, gruplarımızda, whatsapplarimizda vb internet ortamlarinda paylaşalım. Bütünün hayrina olan bu uygulamayı aklımıza geldikçe yapalım!
Öyle de OL'du! Şükürler olsun!
💦🌈😇



Sevgili Sayfa Arkadaşlarım

Bugün IŞIĞIN GÜNÜ, SUYUN KUTSANDIĞI GÜN!

Suyun kopyalama gücü, hafızası, kodlamaya büyük uyumluluğu ve çok güçlü bir arındırıcı gücü vardır...

Enerjilerin en yüksek frekanslısı olan düşünce gücü ile suyu sevgi, şifa, bolluk bereket, huzur,  bariş, kardeşlik gibi enerji frekansları için kodlayabiliriz ve sadece bugün değil her gün ve günün her saati yapabiliriz bunu.

Sizden ricam hazır "su" kar taneleri şeklinde yurdumuzu kaplamış iken önemli bir kodlama çalışması yapmamız. Bu kod suyun döngüsü (su, buhar, bulut, kar) dolayısı ile çeşitli formlarda tüm gezegeni dolaşacaktır.

Ülkemizin, vatandaşlarımızın ve tüm dünyanın huzuru ve güveni için, kardeşlik ve barış için, dünyaya, tüm gezegenimize ışık ve sevginin hakim olması için kar olan bölgelerde kara, yağmur olan bölgelerde yağmur damlalarına, daha sonra göllere, ırmaklara, denizlere, tüm su kaynaklarına dua ederek sevgi enerjisi yollayalım. Onlarla pozitif kelimeler kullanarak konuşmamız hatta sadece "seni seviyorum" dememiz bile yeterli, yeter ki bu sevginin kalbinizden aktığını hissedin.

Bahsettiğim uygulamayı sevgi ile yapıp bizle resmini paylaşan Facebook arkadaşlarımdan Özden Kurnaz. Kendisine çok teşekkür ediyorum! ❤

Ben karla başlayıp tüm kaynaklara sevgi enerjisi yollayacağım.

Gözlerimi kapatarak meditatif olarak yapacağım bu düşünsel konuşmanın içinde bana ve yaşadığım gezegene yaşam verdigi icin su elementine sonsuz şükranlarımı da sunacağım ve muhakkak şu 4 cümleyi de kullanacağım.

- Özür Dilerim
- Lütfen beni Affet
- Teşekkür ederim
- Seni seviyorum
                         (Hoponoponno)

Bu duayı/çalışmayı yapanlar yazımın altına
 "Suyu ülkem için, sevgi ve barış dolu bir dünya için sevgi ile kodladım!" diye yazabilir mi?

Işık ve Sevgi ile
Evridiki Dakos
❤😇🌞💦

Not:
Suyun sihirli gücünü bilmek isteyenler
Sayfamda su ile ilgili bir video bulacak.
Ayrica dünkü TV konusmamda su ile ilgili bir çok bilgi var. Pek yakinda videosunu buraya yükleyeceğim.
Bu bildirimi lütfen paylaşın...

www.evridikidakos.com
kuantumdonusum@gmail.com
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

🌈

#EvridikiDakos  #KuantumYaşamKoçu #KuantumDönüşüm #SuyunMucizeviGücü #SuyuKodlayarakŞifalanmak

No comments:

Post a Comment