Tuesday 8 November 2016

Kuantum Olumlama Kartları Mucizelerinden

    💖 "Ben bir sevgi mıknatısıyım!" 💖


Merhaba,
Olumlama Kartları ile ilgili gelen HARİKA BİR GERİBİLDİRİM daha! Çok şaşırtıcı, bir o kadar da harika deneyimler yaşamış danışanım. Şükürler olsun! :) Sevgi ile sizinle paylaşıyorum. 

İstanbul dışında yaşayan ve Facebook Sayfam aracılığı ile tanıştığım Yunan asıllı danışanım bu deneyimlerini adını değiştirerek yayınlamama izin verdi. Bu paylaşımı ile bizlere ümit ve motivasyon olan Hellen Triandafillu'ya hepimiz adına teşekkür ediyorum! 

Şifan ve dileklerin daim olsun! Öyle de OL'du! <3

🎁

"Sevgili Evridiki,

Kuantum olumlama kartların elime geçtikten hemen sonraki telefon görüşmemizde şu anki ihtiyacımın bolluk bereket ve para olumlaması olduğunu ve onların üstüne çalışmami söyledin.
Öyle de yaptım.

Olumlamanın ilk gününde sokakta 5 adet pırıl pırıl lira buldum. Çok kalabalık ve işlek bu caddede ayağımın dibinde belirdi. Nasıl başka kimse görmedi? Yoksa bu bir işaret miydi?

Yine ilk gün Bereket olumlaması yaparken merak bu ya ayırmış olduğum diğer kartlardan bir tane çektim.
"Ben bir sevgi mıknatısıyım" kartı geldi. Aynı anda çocukluk arkadaşımdan mesaj geldi "Herşey İçin teşekkür ederim, seni seviyorum" Bu bir tesadüf müydü sence? Bununla da bitmedi ... Aynı gün devam ettiğim kursta iki değişik kişiden "Mıknatıs gibi bir kişiliğin var" "Mıknatıs gibi çekiyorsun herkesi" gibi sözlerle karşılaştım.

Belli bir süre sonra evimde bilmediğim bir şekilde kuş tüyleri belirmeye başladı! Çok etkilendim. Daha çok inanmaya başladım! :)
Kesinlikle tesadüf olamaz bunlar. Facebookta bile arkadaş olma istekleri arttı. Arkadaşlarım çoğaldı. :)

Olumlamanın 21.gününde çok güzel bir iş teklifi geldi. :)

İstanbul'a geliyorum, seninle başka konularda da çalışma yapacağız muhakkak.

Tüm bu yaşadıklarım tesadüf olamaz... Söylemek istediğim BU KARTLAR İŞE YARIYOR!!!


Sayfana ilk rastladığım anda hissettim ve işte aradığım kişi bu dedim. Yanılmamışım! İyi ki seni tanıdım iyi ki varsın!

Sevgiyle kal,
Helen Triandafıllu"

💰💰💰

Kuantum Olumlama Kartları ve Kullanıcı Yorumları - Satın Al
http://www.evridikidakos.com/p/muhtelif.html?m=0







1 comment:

  1. Medyanın kurtarmasıyla günümüzün sosyal medyası güçlü ve otantik. Instagram hesabında büyük bir banka istemek ve bir ünlüye sahip olmak istiyorsanız, size en kaliteli ve ucuz fiyatlarla instagram takipçi satın al için en iyi seçeneği veriyorum.

    ReplyDelete