Wednesday 16 November 2016

İlginç Ruhsal Deneyimler 1 - Bir Danışanımdan Geribildirim





Merhaba,

Olumlama Kartları alan ve Istanbul dışında yaşayan bir danışanımdan telefon görüşmemizle ilgili güzel bir geribildirim! 😇

Konunun ilginçliği hoşunuza gidecektir. :) Buna benzer deneyimler yaşadığımız bazı danışanlarım ise bunları okurken seansta ve telefonda benimle yaşadıkları kendi anlarına geri dönecektir. :)

Herkeste var olan bu yetenek 😇 arındıkça ve zamanı geldiğinde belirmeye başlıyor.
Bize her şeyi cömertlikle sunan Yüce Yaradan'a 😇şükürler olsun! 

Nevra Hanıma paylaşımından dolayı hepimiz adına çok teşekkür ediyorum.

:)

Evridiki Hanım'a teşekkürlerimle... :) 

Kuantum Olumlama Kartlarının bana ulaştığı akşam kendisi ile yaptığım telefon görüşmesi beni çok şaşırttı ve açıkçası hala şaşkınlık içindeyim. :O

Sağ bileğimdeki ağrıdan bahsetti, ordan ameliyat olduğumu bilmesinden tutun, bacağımdaki sızıya kadar üstelik tam yerini buldu ...sol dizin biraz üstü, sol sırtımdaki ağrıya kadar hepsini hissederek beni şoke etti...!!!!

Kafamda zonklayan düşünceleri...yüreğimdeki sıkıntıları..telefonun öteki ucunda tek tek hissetti ve bana söyledi.

Eşimin sıklıkla beyaz gömlek giydiğini ve onunla aramın kötü oldugunu..cinsel yaşamımdaki soğukluğu. İş dünyamda birilerini affedemeyip sürekli onlara kızgınlık hissettiğimi...bunların hepsini buldu!!! :O

Sağ elimden, bana ait maddi bir sey çıktığını ve onu geri istediğimi söyledi.. o an tam şok oldum..arsam elimden gitmişti..şimdi geri istiyorum, çok pişmanım.. :(

Evridiki Hanim zaman zaman ortaya çıkan bu yeteneğinden bahsetmese de gerekli zamanlarda hissiyat geldiğinde bunu yapabildiğini söyledi ve benden izin alarak bunu yaptı.

Kendisine cok teşekkür ediyorum, birlikte bana çok özel anlar yaşatan ilginç bir seans yaşadık.

İnanıyorum ki olumlama kartlarımdan da istediğim sonucu alacağım... :)

Sevgiler
Nevra

No comments:

Post a Comment