Wednesday 16 November 2016

Danışan Geribildirimi - Çocukluk Enerji Parçaları



Merhaba,

Binlerce Kez Şükürler olsun! 👐😇
Istanbul dışından gelen danışanımla tam 5 saat inançla ve sabırla çalıştık. Bugünki ve geçmiş yaşam regresyon terapisi, atasal bağlar, enerji çalışmaları, ve şamanik tekniklerinin sentezinden oluşan bir enerji ve bilinçaltı çalışması sonunda arzu ettigimiz sonuca... istenen "huzura" ulaştık. :)😇

Aşağıda benim gibi "öğretmen" olan danışanımın samimi geribildirimini sevgi ile bütüne hayırlı olması dileği ile paylaşıyorum.
Hepimize sifa olsun!

😇

Sevgili Evridiki, güzel yürekli kadın.

Dün belki de hayatımın dönüm noktasıydı. Çünkü yillarca ugrasmama rağmen ve bir sürü... sayısız terapi sonrası... ancak "dün bütünlüğüme kavuştum".

43 yaşımdayım. Yıllardır içimde ağlayan bir sürü çocuk vardı. Farklı yaşlarda ama sevilmediğini hisseden, değersiz hisseden bir sürü çocuk. Yıllardır içimde ağlayıp duruyorlardı. Bu da benim her zaman huzursuz ve depresif hissetmeme, mutsuzluğuma neden oluyordu. Zengin ve değişik çalışmalarınla, sayende dün bütün o çocuklara ulaşıp kendimle bütünleştirdim. Korumaya aldım. Ve kendimi daha değerli mutlu ve güvende "bütün" hissediyorum. Önerilerin doğrultusunda 21 gün onlarla yakından ilgilenip daha da bütünleşeceğim. Artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını biliyorum. :) Sabahlara kadar uyuyamayan ben 2 gecedir erkenden ve deliksiz uyuyorum. :)

Kendimi ve seni çok seviyorum. Bu kadar duyarlı ve içten olduğun için teşekkürler.
Bana tekrar beni verdiğin için teşekkürler.
😊😀🙏🌹

No comments:

Post a Comment